Bezorgen

Bezorging

 

Bezorging aanpassen
In een afgeronde bestelling kan het adres niet meer worden aangepast.Als je bestelling nog niet in behandeling is genomen kun je via klantenservice een annuleringsverzoek indienen voor je bestelling. Je kunt dan opnieuw je bestelling plaatsen en hem op het juiste adres laten bezorgen. Het is niet mogelijk een afhaalpunt te kiezen.

Bezorgen in het buitenland
We bezorgen helaas (nog) niet in het buitenland.
Tip: laat je bestelling bezorgen bij vrienden of familie en vraag aan hen om het door te sturen.

Bezorging op een ander adres
Wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen, bijvoorbeeld op je werk of bij de buren? Geen probleem. Het enige wat je hoeft te doen is bij het afrekenen van je bestelling een ander adres toe te voegen. We zorgen dat de postbode je pakketje op dit adres bezorgt.

 

Niet thuis bij levering
Als je bij de 1e bezorgpoging niet thuis bent, krijg je van PostNL een kaartje in de brievenbus met een ‘niet-thuis code’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Met de code kun je tot 22.00 uur aangeven waar & wanneer je het pakket de 2e keer wil laten bezorgen. Je kunt kiezen uit:

  • Bezorging op een andere dag.
  • Je pakket zelf ophalen bij een PostNL locatie.
 
Bezorgkosten
Bij elke bestelling wordt er een vast tarief van 5 euro gerekend.